سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

نقاشی کن تا اتفاق بیفتد

ناشر : کتیبه پارسیدسته: ,
موجودی: 42 موجود در انبار

48,000 تومان 38,400 تومان

خانم باربارا بري در اين كتاب الهام‌بخش به شما نشان مي‌دهد كه چطور از راه نقاشي آزاد، بر موانع ابراز خلاقيت‌تان فائق آييد و هر آن‌چه را كه در دل داريد، با قلم‌مو و رنگ بيرون بريزيد.

موجود در انبار

تعداد:

خانم باربارا بري در اين كتاب الهام‌بخش به شما نشان مي‌دهد كه چطور از راه نقاشي آزاد، بر موانع ابراز خلاقيت‌تان فائق آييد و هر آن‌چه را كه در دل داريد، با قلم‌مو و رنگ بيرون بريزيد. شما با مطالعه اين كتاب ضمن آشنايي با آخرين يافته‌هاي علمي مربوط به كاركرد مغز و علم روانشناسي، تمريناتي مي‌يابيد كه كمك مي‌كند تا: ـ منتقد درون‌تان راساكت كنيد. ـ خلاقيت‌تان رابيش‌تر نماييد. ـ گام به گام در دفترچه نقاشي روزانه‌نويسي‌تان پيش برويد. ـ با پيروي از دستورالعمل‌ها، توصيه‌ها و پرسش‌هاي مطرح‌شده، موانع سر راه خلاقيت‌تان را كنار بزنيد و احساس شادابي و سرزندگي بيش‌تري كنيد. و همه اين‌ها را هم با روحيه بازي و سرگرمي انجام دهيد و از كل اين روند لذت ببريد! اگر تازه قلم‌مو نقاشي به‌دست گرفته‌ايد و يا نقاش حرفه‌اي هستيد فرقي نمي‌كند؛ در حقيقت مطالعه اين كتاب و انجام تمرينات آن ابزار ارزشمندي براي پيش‌روي در زندگي، زماني كه احساس مي‌كنيد گير كرده‌ايد، در اختيارتان قرار مي‌دهد. بله خبر خوب اين است كه: اين كتاب براي خروج شما از بن‌بست است!

وزن 240 g
نوع جلد

شابک

تعداد صفحات

مترجم

نويسنده/نويسندگان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نقاشی کن تا اتفاق بیفتد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.