سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

محدودیت صفر آیین بخشش(این کتاب موجود نیست)

ناشر : کتیبه پارسیدسته: , ,
موجودی: 20 موجود در انبار

50,000 تومان 40,000 تومان

موجود در انبار

تعداد:

این کتاب موجود نیست اما شما می توانید با مراجعه به لینک های زیر به نسخه ی دیجتالی و صوتی کتاب دسترسی داشته باشید.

من در زندگی‌ام این شانس را داشته‌ام که با اشخاص خوبی همگام شوم و از آن طریق دانش فراوانی از دو شیوۀ روحانی کسب کنم: آموزه‌‌های مسیحی از جانب خانواده‌ام و هندوئیزم از طریق مطالعات خودم. این دو شیوه ظاهراً به نظر بسیار متفاوت می‌رسند، حال آنکه آن‌‌ها صحنه‌پردازی یک تئاتر هستند، که در همۀ فرهنگ‌‌ها و اعصار نمایان‌گر یک حقیقت واحد هستند.

در پژوهش‌‌هایی که من برای دست یافتن به پاسخ پرسش‌‌هایم و پیرامون خاستگاه همۀ موجودات انجام دادم، کلیدی در هنر بخشش ‌‌هاواییایی هواُپونوپونو یافتم و از این بابت بسیار قدردانم. این‌جا می‌خواهم عمیق‌ترین تشکر و احترامم را به تمام کسانی که در سرتاسر جهان کلیدهای مختلفی از خود بر جای گذاشتند، و در آینده نیز این کار را انجام می‌دهند به جای بیاورم.

روش ساده اما بسیار تأثیرگذاری که به خاطر دورافتادگی گروهی کوچک از جزایر در میان اقیانوس آرام، مصون مانده است، پس از قرن‌‌ها پشت به پشت به ما منتقل شده است. می‌خواهم شما را با این شکوفۀ هاواییایی که بسیار ظریف و شکننده، و حتی مقدس است آشنا کنم که مؤثرترین روش برطرف کردن مشکلات و منازعات است. به دنیای ‌‌هواُپونوپونو خوش آمدید.

وزن 130 g

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “محدودیت صفر آیین بخشش(این کتاب موجود نیست)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.