سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

زیستن درون قلب

ناشر : کتیبه پارسیدسته: ,
موجودی: 23 موجود در انبار

65,000 تومان 52,000 تومان

مدیتیشن پیشرفته

موجود در انبار

این کتابی برای یادآوری و به خاطر آوردن است. شما همواره این مکان را درون قلب خود داشته‌اید و آن هنوز هم آنجا است. آن مکان پیش از آفرینش وجود داشته، و حتی پس از ‌‌این‌که واپسین ستاره هم نور درخشان خود را برچیند وجود خواهد داشت. شب‌ها وقتی شما وارد قلمروی خوابتان شده و خواب می‌بینید، ذهن خود را ترک گفته و وارد فضای روحانی قلبتان می‌شوید. اما آیا به خاطر می‌آورید؟ یا تنها خواب را به خاطر می‌آورید؟

چرا من به شما در مورد «چیزی» می‌گویم که دارد از حافظه‌های ما رخت بر می‌بندد؟ چه سودی دارد که این مکان را در جهانی که والاترین مذهبش، علم و منطق است بازیابیم؟ آیا من نمی‌دانم که در دنیایی زندگی می‌کنیم که احساسات و عواطف، شهروندان درجه دو محسوب می‌شوند؟

البته که می‌دانم. اما اساتید من از من خواسته‌اند به شما یادآوری کنم که واقعاً چه کسی هستید. شما فراتر از یک انسان هستید، بسیار فراتر. چون درون قلب شما مکانی وجود دارد، مکانی روحانی که در آن می‌توان جهان را آگاهانه بازآفرینش کرد. اگر شما واقعاً خواهان آرامش روح هستید و می‌خواهید که به خانه بازگردید، شما را به قلب زیبای خودتان دعوت می‌کنم. با اجازۀ شما، آنچه را که به من نشان داده شده است، نشانتان خواهم داد. من دستورالعمل دقیق برای ورود به قلبتان را به شما خواهم داد، جایی که شما و خداوند اساساً یکی هستید.

این تصمیم خودتان است. اما باید به شما هشدار دهم: در این تجربه مسئولیتی عظیم وجود دارد. زندگی می‌داند که چه زمان یک روح به عوالم بالاتر قدم می‌نهد، و زندگی از شما نیز استفاده می‌کند درست مثل همۀ اساتید بزرگی که زمانی می‌زیسته‌اند. اگر شما این کتاب را بخوانید و مدیتیشن را انجام دهید، و سپس انتظار داشته باشید هیچ چیز در زندگی‌تان تغییری نکند، وقتی روح شما در حال چرت زدن است گیر می‌افتید. وقتی شما قدم به «نور نهفته در تاریکی عظیم» نهادید، زندگی شما تغییر خواهد کرد. سرانجام به خاطر خواهید آورد که حقیقتاً چه کسی هستید؛ در نهایت، زندگی شما به زندگی‌ای برای خدمت به بشریت تبدیل خواهد شد.

 

 

وزن 169 g

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “زیستن درون قلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.