سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

ترک آسان سیگار به روش آلن کار

ناشر : کتیبه پارسیدسته:
موجودی: 181 موجود در انبار

130,000 تومان 104,000 تومان

تصور کنید یک روش جادویی برای ترک سیگار وجود داشته باشد، به‌طوری‌که همه‌ی افراد سیگاری از جمله شما را وادار به ترک سیگار کند و بتوانید با شرایط زیر سیگار را ترک کنید: فورا برای همیشه بدون نیاز به نیروی اراده بدون علائم درد بدون تغییر وزن بدون استفاده از تاکتیک‌های عجیب و غریب بدون هیچ‌گونه قرص یا برچسب و بدون ابزار تقلبی. حالا فرض را فراتر می‌بریم

موجود در انبار

تعداد:

تصور کنید یک روش جادویی برای ترک سیگار وجود داشته باشد، به‌طوری‌که همه‌ی افراد سیگاری از جمله شما را وادار به ترک سیگار کند و بتوانید با شرایط زیر سیگار را ترک کنید: فورا برای همیشه بدون نیاز به نیروی اراده بدون علائم درد بدون تغییر وزن بدون استفاده از تاکتیک‌های عجیب و غریب بدون هیچ‌گونه قرص یا برچسب و بدون ابزار تقلبی. حالا فرض را فراتر می‌بریم: هیچ نشانه‌ای از احساس محرومیت و بیچارگی نداشته باشیم، فورا بتوانیم از فرصت‌های اجتماعی لذت ببریم، اعتماد‌به‌نفس‌ بیشتری پیدا کنیم و در برخورد با تنش‌ها از توانایی بیشتری برخوردار شویم، نسبت به قبل، تمرکز بیشتری داشته باشیم، و میل و رغبت سیگار کشیدن تا آخر عمر، از بین برود. در این حالت ترک سیگار بسیار ساده است و فرآیند خاموش کردن آخرین سیگار، بی‌نهایت لذت‌بخش می‌شود. اگر چنین روش سحرآمیزی وجود داشته باشد، آیا آن را به کار می‌برید؟ باید بگویم این روش جادویی وجود دارد، اما شما آن را باور ندارید. من هم باور نداشتم، اما این روش وجود دارد. من این روش را «راه آسان ترک سیگار» می‌نامم. در حقیقت این روش، جادو نیست، اما مثل جادو به‌نظر می‌رسد. زمانی که این روش را کشف کردم به نظرم سحرآمیز آمد و می‌دانم میلیون‌ها نفری که توانستند با کمک این روش، سیگار را ترک کنند، آن را یک روش جادویی می‌دانند. شاید با خواندن این کتاب تا حدودی نگران شوید و تصور ترک سیگار برایتان با درد، رنج، ترس و دلهره همراه باشد‌ و با وجود اینکه همیشه در فکر ترک هستید و می‌خواهید روزی سیگار را ترک کنید، اما «آن‌روز» هنوز نیامده و مطمئنا «امروز و یا فردا» هم نیست‌. اگر از من انتظار دارید شما را از خطرات وحشتناک سیگار که سلامتی‌تان را تهدید می‌کند آگاه کنم‌ و بگویم سیگاری‌ها دارایی‌شان را هدر می‌دهند‌، سیگار نفرت‌انگیز است، این یک عادت چندش‌آور است و شما یک ستاره‌ی دریایی سست‌اراده هستید‌، باید ناامیدتان کنم. این تاکتیک‌ها هرگز برای ترک سیگار کمکی به من نکرده و مسلما به شما هم کمکی نمی‌کند، وگرنه تابه‌حال سیگار را ترک کرده بودید. روش من‌ که آن را «راه آسان» می‌نامم به این شکل عمل نمی‌کند‌. شاید باور چیزهایی که می‌گویم تا حدودی برای شما مشکل باشد. هرچند زمانی هم که کتاب را تمام می‌کنید، باز هم آن را باور نخواهید کرد و شگفت‌زده می‌شوید که چگونه یک‌عمر با چنین باورهای غلطی، ذهن خود را شست‌وشو داده‌اید.

وزن 298 g
نوع جلد

شابک

تعداد صفحات

مترجم

نويسنده/نويسندگان

1 دیدگاه برای ترک آسان سیگار به روش آلن کار

  1. 5 out of 5

    پارسا

    فوق العاده بود فوق العاده، به راحتی میتونید ترک کنید با خوندن این کتاب. به شرط اینکه خودتون هم بخواید کنار بگذارید این لعنتی رو، من الان یک هفته اس نمیکشم و واقعا دیگه هیچ حسی ندارم به سیگار.

    • ندا رشیدی

      درود بر شما- دوست عزیز- برای شما آرزوی تندرستی داریم، خوشحالیم که رضایت خاطر داشتید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.