سبد خرید

ویژه پیشنهاد شگفت انگیز

بیداری غول درون- جلد دوم

ناشر : کتیبه پارسیدسته: , ,
موجودی: 63 موجود در انبار

130,000 تومان 104,000 تومان

چه چیزی می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد؟ خیلی چیزها مانند: لحظه‌ای تفکر عمیق و چندین تصمیم هنگام خواندن این کتاب می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. گفتگو با دوستی، گوش دادن به نوار، سمینار، فیلم یا مشکلی بزرگ و بغرنج که باعث گسترش و پیشرفت شما نیز می‌شود. این همان بیداری است که به دنبال آن هستید. بنابراین، در نگرشی از انتظار مثبت زندگی کنید، بدانید که هر آنچه در زندگی شما اتفاق می‌افتد به نوعی برای شما سودمند است. بدانید که در مسیری از رشد و یادگیری پایان‌ناپذیر هستید و با آن به مسیری از عشق ابدی هدایت می‌شوید.

موجود در انبار

تعداد:

همۀ مطالبی که در این کتاب آمد، درس‌ها و اهداف من در زندگی، و چیزهایی بود که به آن‌ها باور دارم. اما آن‌ها منحصر به من نیستند. همه نیاز به یادگیری و دستیابی به اهداف خود دارند. تک تک درس‌های من می‌توانند در زندگی هر شخصی اعمال شوند. ما هر کاری که بخواهیم انجام دهیم و هر چیزی که بخواهیم باشیم، می‌توانیم موفق شویم. پس پیش بروید، اولین گام را بردارید… فقط دست به کار شوید.

وزن 300 g
نوع جلد

قطع

زبان

نوبت چاپ

تعداد صفحات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بیداری غول درون- جلد دوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.