سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted به همراه کتابچه نکات مهم در سخنرانی

ناشر : کتیبه پارسیدسته: ,
موجودی: 100 موجود در انبار

185,000 تومان 148,000 تومان

موجود در انبار

تعداد:

وقتی به چشم­های سخنران خیره می­شویم، به تنِ صدای او گوش می­دهیم، آسیب پذیری، هوش و علاقمندی­اش را احساس می­کنیم، در حالِ تمرین مهارت ناخودآگاهی هستیم که در طول صدها هزار سال در وجود ما نهادینه شده، مهارت­هایی که می­توانند قدرت ببخشند، اقتِدار بدهند و انگیزه بیافرینند.

علاوه بر این، ما می­توانیم این مهارت­ها را به طرقی که حتی به ذهنِ نیاکان­مان خطور هم نمی­کرده رشد و پرورش دهیم؛ توانایی نشان دادن تصاویر زیبا با رزولوشن بالا، هر تصویری که قابل عکسبرداری  و یا قابل تصور باشد، امکان استفاده از فیلم یا موسیقی، بکارگیریِ ابزارهای تحقیقی که تمام دانش بشری را توسط یک گوشی هوشمند در اختیار­تان قرار می­دهد.

و خبر خوش اینکه این مهارت ها قابل آموختنند. آن­ها بی شک قابل یادگیری اند. و این، یعنی قدرتی ماورائی که همه، چه پیر و  چه جوان می­توانند از آن بهره­مند شوند. این قدرت، “سوادِ سخنرانی” نامیده می­شود. ما در برهه­ای از زمان زندگی می­کنیم که شاید در آن بهترین راه برای متفاوت بودن، نامه نوشتن به یک سردبیر و یا چاپ یک کتاب نباشد؛ چون کلماتی که در این کتاب یا نامه می­آیند و  احساسی که این کلمات را جاری ساخته با سرعت غیر قابل تصوری قابل پخش هستند.

در قرن بیست و یکم باید سوادِ سخنرانی را در تک تک مدارس آموزش داد. این مهارت پیش از چاپ کتاب، بخش مهم وضروری­­ای از آموزش تلقی می­شده، البته تحت عنوان قدیمی وعظ. در دوره­ای که همه چیز و همه کس می­تواند براحتی با دیگران ارتباط برقرار کند بایستی این هنرِنجیب و اصیل را احیا نمود و به چهارمین عنصر آموزش بدل کرد: خواندن، نوشتن، جبر و وعظ.

معنای  لغوی واصلی کلمه­ی وعظ، بسیار ساده است: “هنر صحبت کردن به شیوه­ای تاثیرگذار.” اساساً هدف این کتاب نیز همین است: از نو توصیف نمودن هنر وعظ، آنهم به اقتضای عصر حاضر و پیشنهاد گام­هایی موثر برای دست­یابی به سوادِ سخنرانی در دنیای فعلی.

وزن 400 g
نوبت چاپ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted به همراه کتابچه نکات مهم در سخنرانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.