سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

نور نجات بخش

ناشر : کتیبه پارسیدسته:
موجودی: 86 موجود در انبار

65,000 تومان 52,000 تومان

در طی چندین سال اخیر با میلیون‌ها نفر در سراسر جهان درباره‌ی دو تجربه‌ی نزدیک به مرگم صحبت کردم. در فراخوان بوریس یلتسین، با دکتر مودی در تلویزیون روسیه حاضر شدیم و با میلیون‌ها مردم آن کشور تنها درباره‌ی تجربه‌ها و چشم‌اندازهایم صحبت کردیم. حتی توانستم درباره‌ی عقایدم در زمینه‌ی سرمایه‌داری معنوی سخن بگویم که بر اساس آن هر فردی برای انتخاب نوع پرستش خود آزاد است. من اذعان داشتم راه‌های زیادی به سوی عدالت وجود دارد و این برای همه‌ی ما خبر خوبی است و تا جایی که من می‌توانم بگویم، هیچ فردی با دیگری هم‌مسیر نیست.
می‌دانم که مسیر من بی‌مانند است. مردمی که با آن‌ها ملاقات دارم، به کرّات این موضوع را به من گوشزد کرده‌اند.

موجود در انبار

تعداد:

نور نجات‌بخش نام کتابی است که دنیون برینکلی در آن به توصیف تجربه‌ی نزدیک به مرگ خود می‌پردازد. دنیون برینکلی نویسنده‌ی نیویورک تایمز است و کتاب‌های او با عنوان‌های نور نجات‌بخش و نور آرامش‌بخش در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های سراسر دنیا قرار دارند. کتاب‌ها و سخنرانی‌های او در کنار همسرش، خودآگاهی انسان‌های بسیاری در سراسر این کره‌ی خاکی را دگرگون ساخت.
وی پس از اصابت رعد و برق بر او، می‌میرد و 28 دقیقه بعد در سردخانه به زندگی بازمی‌گردد. در طی این مدت، از تونل تاریکی می‌گذرد، شگفت‌زده شهر بلورین را به نظاره می‌نشیند و پا در کلیسای دانشی می‌گذارد که در آن سیزده موجود نورانی از بیش از 100 رخداد در آینده‌ی پیش‌ رو پرده بر می‌دارند.
پس از تجربه‌ی زندگی پس از مرگ و بازگشت مجدد، زندگی برای او شکل و شمایل متفاوتی به خود می‌گیرد. او که کتاب پیش‌رو را با همکاری پل پری نگاشته است، به شرح مشاهدات خود در جهانی دیگر و وقایع پس از آن می‌پردازد، از توانایی‌های ماورایی خود سخن می‌گوید و برخی از تجربه‌های حاصل از کار در بیمارسرا را با ما در میان می‌گذارد.
پل پری یکی از نویسندگانی است که آثارش در سطح جهان شناخته شده‌اند و در نگارش 9 کتاب در زمینه‌ی تجربه‌های نزدیک به مرگ همکاری داشته است.
بهتر می‌دانم برای اطلاع از جزئیات وقایع، صفحه‌ها را ورق بزنید و تجربه‌ای متفاوت را از آنچه پس از مرگ برای دنیون رخ داده است، مطالعه نمایید.

وزن 300 g

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نور نجات بخش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.