سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

محدودیت صفر برای خانواده-( این محصول موجود نیست)- امکان خرید نسخه دیجیتالی فراهم است

ناشر : کتیبه پارسیدسته: ,
موجودی: 20 موجود در انبار

75,000 تومان 60,000 تومان

این محصول موجود نیست و فقط لینک صوتی محصول و نسخه ی دیجیتالی در دسترس است.

موجود در انبار (فعال برای پیش سفارش)

وقتي افكار و نياتمان سرشار از عشق، عطوفت، مهرباني و آرامش باشند، پيامد آن نيز رضايت‌بخش خواهد بود. هواوپونوپونو نيز مانند هر چيز ديگري در اين جهان، از قانون علت و معلولي (ka ua mea) تبعيت مي‌كند. چه كارهايي كه موفق به انجامشان مي‌شويم و چه كارهايي كه در انجامشان ناكام مي‌مانيم، داراي اثر و نتيجه هستند. شرايط زندگي ما به هيچ عنوان تصادفي نيست، بلكه نتيجه‌ي افكاري است كه در سر مي‌پرورانيم؛ تصميم‌هايي كه بر مبناي اين افكار مي‌گيريم و در نهايت كارهايي كه به‌طور خودآگاه يا ناخود‌آگاه انجام مي‌دهيم. اين مسئله كه آيا با حرف‌هايتان همكار يا دوستتان را تشويق مي‌كنيد يا ته دل او را خالي مي‌كنيد، در زندگي خود‌تان نیز تأثير دارد. اينكه در مورد كسي، مثبت يا منفي فكر مي‌كنيد، اينكه ورزش مي‌كنيد يا نه، اينكه الگوي خوبي براي بچه‌ها هستيد يا نه و در نهایت، اينکه با برنامه خريد مي‌كنيد يا بدون فكر كردن به عواقب آن، بي‌گدار به آب مي‌زنيد، همه و همه در زندگي‌تان نقش دارند.

به‌طور خلاصه مي‌توان گفت كه فرد در برخي موارد، طبق انگيزه‌هاي شخصي‌اش عمل مي‌كند و در قسمي ديگر به ارزش‌هاي خانوادگي‌اش پايبند است. به عنوان مثال، ما اغلب با افرادي روبه‌رو مي‌شويم كه موفقيت خود را فدا مي‌كنند، چرا كه در ناخودآگاهشان معتقدند كه اگر مثلاً از لحاظ مالي از والدينشان موفق‌تر باشند، از قبيله (خانواده) رانده خواهند شد. ريشه‌ي بسياري از برنامه‌هاي فدا كردن خود،‌ وفاداري به خانواده است. به عنوان مثال، در سميناري كه توسط مربي سوئدي ويژن،‌ لئو آنگارت[1] برگزار شد، زني بود كه علي‌رغم اينكه قوه‌ي بينايي قوي‌‌اي داشت، براي اينكه در ناخودآگاهش وفاداري‌اش را به مادرش ثابت كند، عينك مي‌زد. در يكي از دوره‌هايي كه برگزار مي‌كردم نيز با زني آشنا شدم كه به اقرار خود، به خودش قبولانده بود كه مبتلا به ديابت است تا از اين طريق، وجه اشتراكي میان خودش و پدر و برادرش ايجاد کند.

[1]  Leo Angart

وزن 230 g

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “محدودیت صفر برای خانواده-( این محصول موجود نیست)- امکان خرید نسخه دیجیتالی فراهم است”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.