سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز کتاب الکترونیکی

تکنیک های رهایی ذهن EFT

ناشر : کتیبه پارسیدسته: ,
موجودی: 49 موجود در انبار

130,000 تومان 104,000 تومان

چاپ دوم موجود شده و قابل سفارش است.

موجود در انبار

تعداد:

فرض اصلی ای‌اف‌تی این است که علت تمام احساسات منفی گسستگی در سیستم انرژی بدن است. این مفهوم بی‌نهایت کلیدی است. هنگامی‌که انرژی به طور طبیعی و بدون مانع در گردش است، ما احساس خوبی داریم. وقتی انرژی مسدود يا گسسته و قطع مي‌گردد، احساسات منفی يا مخرّب با انواع نشانه‌های فیزیکی چون کمردرد توأم می‌شود. ای‌اف‌تی معمولاً طب سوزنی احساسات نامیده مي‌شود، چراکه شما ضربه زدن ملایم بر نقاط حساس طب سوزنی را با تمرکز بر وقایع گذشته، مشکلات کنونی، ناراحتی‌های جسمی يا عوامل احساسی زمینه‌ای ترکیب می‌کنید که این به آزادسازی انرژی در طول گذرگاه‌های طب سوزنی کمک مي‌کند.

روان‌شناسان همیشه می‌دانسته‌اند که رابطۀ قدرتمندی بین بدن و ذهن وجود دارد، اما نه گفتاردرمانی سنتی و نه داروهای روان‌گردان منجر به درمان نشده‌اند. اما تعادل انرژی بدن می‌تواند به هر چیزی کمک کند، و می‌توان با ضربه زدن به سر و لگن و تمرکز بر مشکلات به این هدف نائل شد.‌ همان‌طور که دکتر روبینز مي‌گوید، این روش ساده علت نهادین بیماری را خنثی می‌سازد و به محض این اتفاق، بیماری خود ناپدید می‌گردد. هیچ روش يا تکنیکی برای همه کارساز نیست، اما بیشتر کسانی که ای‌اف‌تی را برای مشکلی خاص امتحان نموده‌اند نتایج مهمی تجربه کرده‌اند. این رویکردی بی‌نظیر است، رویکردی که از هر داروی تجویزی، روش جراحی، يا درمان‌ پزشکی پیشی گرفته است.

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تکنیک های رهایی ذهن EFT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.