سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

استراتژی اقیانوس آبی

ناشر : کتیبه پارسیدسته: ,
موجودی: موجود نیست

125,000 تومان 100,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

نسخۀ جدید پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی

در این کتاب که طی سال‌های متمادی عنوان پرفروش‌ترین‌ را به خود اختصاص داده و از سوی سازمان‌ها و صنایع در سرتاسر دنیا مورد ستایش قرار گرفته، متفکران برجستۀ مدیریت همچون دبلیو چان کیم و رنه مابورنه، تصورات شما را در مورد پیش‌نیازهای موفقیت استراتژیک به چالش می‌کشند.

استراتژی اقیانوس آبی که در زمرۀ یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های استراتژیک به شمار می‌رود اکنون با مطالب جدید و به‌روز به رقابت بی‌رحمانه بر سر سودی می پردازد که رفته رفته کاهش می‌یابد و حاصلی به جز اقیانوسی که از خون رقیبان قرمز شده، ندارد. نویسندگان با استناد بر پژوهش‌هایی پیرامون 150 حرکت استراتژیک، ابراز می‌دارند که موفقیت پایدار حاصل جنگ رقیبان نیست، بلکه از ایجاد «اقیانوس آبی» یعنی فضای بازار جدید دست‌نخوردۀ آمادۀ رشد سرچشمه می‌گیرد.

استراتژی اقیانوس آبی رویکردی نظام‌مند برای رهایی از رقابت عرضه می‌کند، و ابزار و اصولی را پیشنهاد می‌کند که هر سازمانی می‌تواند برای ایجاد و تسخیر اقیانوس آبی خود به کار بگیرد.

این کتاب برجسته‌ که تفکر سنتی را در مورد استراتژی دگرگون می‌کند، رویکردی کاملاً نوین برای دستیابی به آینده‌ای موفق عرضه کرده است. این کتاب رهنمون شما در ایجاد فضای بازار غیررقابتی است.

وزن 450 g

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “استراتژی اقیانوس آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.