سبد خرید

آرزوی تو دستور توست(کتاب راهنما)-ج1

ناشر : کتیبه پارسیدسته: , ,
موجودی: موجود نیست

48,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

هزاران كتاب و فایل صوتی درباره‌ي اينكه چگونه خواسته‌هاي خود را بيان كنيد و آنها را به واقعيت تبديل كنيد، وجود دارد، گرچه این کتاب‌ها و فایل‌ها دارای اطلاعات خوب و منطقي‌ای هستند و شما شروع به باور آن مي‌كنيد، اما اكثر نويسنده‌ها يا سخنرانان، خودشان به آنچه كه مي‌خواهند و آرزو دارند، نرسيده‌اند. البته اين چندان اهمیت ندارد؛ اما اكثر اين نويسنده‌ها و سخنرانان، چراغ جادوی خود را ندارند كه بتوانند غول چراغ ‌را صدا بزنند. آنها به شما تئوري ياد مي‌دهند، اما اطلاعاتي كه در زندگي واقعي قابل استفاده باشد، نمي‌دهند و هيچ دليل و مدركي هم ندارند كه آنچه را كه تدريس مي‌كنند واقعاً مؤثر است.

اكثر مردم موانعي برای رسیدن به رشد و شکوفایی دارند كه تنها به آنها اجازه می‌دهد، در جایی که هستند یا پایین‌تر از آن، قرار بگیرند.

برای برداشتن آن موانع، راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید به آسانی بر این موانع غلبه کنید.

درواقع باید توجه داشت که به چه کسی داریم گوش می‌دهیم؛ زیرا 99 درصد از كتاب‌ها، سمينارها و فایل‌هايي كه درباره‌ي “چگونگی ثروتمند شدن” ارائه شده است، توسط افرادي تهيه شده‌ كه هرگز در واقعیت به پول قابل ملاحظه‌اي دست نيافته‌اند. اين مسئله‌ی خيلي مهمي است، چون اگر آنچه آنها آموزش مي‌دهند واقعاً درست كار مي‌كرد، پس چرا خودشان ثروتمند نيستند؟

وزن 300 g

1 دیدگاه برای آرزوی تو دستور توست(کتاب راهنما)-ج1

  1. 5 out of 5

    حسن م

    منظور از کتاب راهنما چیه؟
    مگه ترجمه کتاب کوین ترودو نیست؟

    • ندا رشیدی

      با سلام و احترام
      دوست عزیز این کتاب توضیحات و آموزشهای کوین ترودو است و کتاب تمرین، تمریناتی است که در این کتاب درموردش صحبت کرده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.