سبد خرید

پیشنهاد شگفت انگیز

چگونه دومیلیون دلار در بورس بدست آوردم(این کتاب موجود نیست)

ناشر : کتیبه پارسیدسته: , , ,
موجودی: موجود نیست

48,000 تومان 40,800 تومان

ما تصور می‌کنیم که روش‌های آقای دارواس، مخصوصاً «نظریه بنیادگرایی فنی» منحصر به فرد او و بسیاری از اصول موجز سهام‌داری‌اش («من فقط پس از خرید سهام‌ها نرخ مانع ضرر را همواره با فاصله‌ای معقول پشت آن‌ها تعیین می‌کنم.» «سهام خوب یا بد وجود ندارد، سهم‌ها تنها در حال صعود و نزول هستند.» «من می‌توانم یک متخصص شوم اما هرگز نمی‌توانم پیغمبر شوم.») بخش پذیرفته‌ای از تاریخچۀ وال‌استریت خواهد شد.

برای شفاف‌سازی بیشترِ رویکرد آقای دارواس، شورا تعدادی جدول که نشانگر عملکردهای او در سهام‌های اصلی است را در پایان کتاب ارائه داده است. این جدول‌ها سهام‌هایی را نمایش می‌دهد که برای او بیش از دو میلیون دلار در بازار سهام طی هجده ماه از اولین باری که او با موفقیت نظریۀ تمام‌عیار خود را به کار بست به ارمغان آورد. آقای دارواس هنوز یک رقصنده است چون این حرفۀ اصلی اوست؛ و او همچنان سرمایه‌گذاری می‌کند چون از این کار لذت می‌برد و هنوز از آن کسب درآمد می‌کند. همه چیز در مورد او غیرمتعارف است. او هیچ دفتر کاری یا حتی یک میز برای معاملات مالی‌اش ندارد. او از اتاقش در هتل یا از کافه‌ای در پاریس، دورچستر لندن یا هتل پلازای نیویورک کار می‌کند. وقتی او در شهر مورد علاقه‌اش یعنی نیویورک است، هر روز عصر پشت میز همیشگی‌اش در کافۀ بلوط هتل پلازا با یک روزنامه، یک تلگراف، و چند جدول که روی تکه کاغذی ترسیم شده‌اند می‌نشیند. او ظاهراً مثل دیگر افرادی که پشت میزهای اطراف نشسته‌اند آرام و در حال استراحت است، اما در واقع در حال مطالعۀ قیمت‌های سهام و تحلیل بازار با شیوۀ ماهرانه‌ای که طی سال‌های گذشته برای او میلیون‌ها دلار به ارمغان آورده می‌باشد.

داستان نیکولاس دارواس یکی از افسانه‌های حیرت‌انگیز امروز آمریکاست. ما مفتخریم این داستان را در کتابی منتشر کنیم که معتقدیم یکی از نمونه‌های کلاسیک بازار سهام در سال‌های آینده خواهد بود.

در انبار موجود نمی باشد

در حال حاضر این کتاب موجود نیست. شما می توانید از طریق لینک زیر فایل مجازی کتاب را تهیه فرمایید.

کتاب پیش رو داستان تأثیرگذار رقصنده‌ای مجار است که بدون هیچ دانش قبلی وارد بازار بورس شده و با پشتکار و خلاقیت به ثروتی چشمگیر دست می‌یابد. نیکولاس دارواس در این کتاب راه‌کارهای نوینی در جهت موفقیت در بازار بورس ارائه می‌دهد که بی‌تردید راهگشای همۀ علاقمندان و فعالان در این زمینه است. گذشته از این، خواندن این کتاب به همۀ رهجویان موفقیت پیشنهاد می‌شود. آنچه در این کتاب نظر من را بیش از همه به خود جلب کرد، پایداری نویسنده در دستیابی به خواسته‌اش بود. به رغم شکست‌های پی در پی، دارواس همواره قامت راست کرده و مسیری نو از تجربیاتش می‌سازد. او که می‌داند چه می‌خواهد، مفهوم شکست را به چالش کشیده و درس‌هایی که از اشتباهات گذشته می‌گیرد را چون صخره‌هایی در مسیر صعود درنوردیده و تا رسیدن به قله از پای نمی‌نشیند. راز بزرگ نهفته در پس رازهایی که دارواس در زمینۀ بورس پرده از آنها بر می‌دارد، همین پشتکار او است که بن‌مایۀ اصلی موفقیتش است. امید است این کتاب سهمی در دستیابی شما به موفقیت داشته باشد. آغاز روز بیست‌و‌پنجم ماه مه سال 1959 بود که مجلۀ تایم تقریباً یک صفحه کامل در بخش تجارتش به داستان شگفت‌انگیز بورس‌بازی یک رقصنده به نام نیکولاس دارواس اختصاص داد. مجلۀ تایم به این پرداخت که چگونه این غیرحرفه‌ای تمام‌عیار «…که به داستان‌های مالی، حرف کارگزارها و توصیه‌های حرفه‌ای توجهی نشان نمی‌داد» موفق شد از طریق روش‌های سرمایه‌گذاری که خودش پدید آورد چندین بار میلیونر شود.

این مقاله شگفتی همه وال‌استریتی‌ها را که از بی‌توجهی آقای دارواس به رویکردهای سرمایه‌گذاریِ معمولِ پذیرفته از دید آن‌ها متعجب بودند، برانگیخت. اما همچنین موجب برانگیختگی ذوق و علاقۀ هزاران سرمایه‌گذار در سرتاسر کشور شد. ما نیز در شورای پژوهش آمریکا به عنوان ناشرانی که تا آن موقع بسیاری کتاب‌های راهنمای کسب و کار و سرمایه‌گذاری مطمئن و فراگیر را به چاپ رسانده بودیم، تحت تأثیر مطلب مختصر تایم در مورد شیوه‌های سرمایه‌گذاری موفق آقای دارواس قرار گرفتیم. در نتیجه بر آن شدیم تا پیشنهادی مبنی بر نوشتن کتابی که به وصف این تکنیک‌ها می‌پردازد به آقای دارواس بدهیم. این کار آسانی نبود که او را پیدا کنیم؛ سردبیر ما مجبور بود رد او را تا پاریس یعنی جایی که او و هم‌رقصش جولیا در یک برنامۀ تلویزیونی فرانسوی شرکت داشتند، دنبال کند. در آن‌جا ما به شرایط قابل توجهی پی بردیم که نگارش این کتاب منحصر به فرد را ممکن می‌کرد.

اول از همه ‌این‌که آقای دارواس یک رقصنده است. فعالیت‌های او در زمینۀ رقصیدن تنها یکی از هیجان‌انگیزترین نمایش‌های بین‌المللی در تاریخ کار نمایش است و، او و هم‌رقصش جولیا در بیش از 34 کشور به اجرا پرداخته‌اند. او به ‌این‌که همواره مرکز توجه عموم مردم باشد عادت دارد. از این رو برخلاف بسیاری افراد او هیچ تردیدی پیرامون در میان گذاشتن جزئیات معاملات سهام و بورسش که برای او ثروت چشمگیری به ارمغان آورده بود، با دیگران نداشت. شاید تا پیش از این هرگز در تاریخ، شخصی تا این اندازه فعالیت‌های مالی‌اش را در مقابل دیدگان عموم آشکار نکرده باشد.

دوم ‌این‌که مشخص شد آقای دارواس بسیار فراتر از یک رقصندۀ برجسته است. او شخصی بسیار باسواد با پیشینه‌ای غنی در زمینۀ اقتصاد و جامعه‌شناسی از دانشگاه بوداپست؛ نویسندۀ خبرهای ورزشی، روزنامه‌نگار و ویراستار جدول‌های مجله در کشور خود؛ و از این رو کاملاً برای نوشتن یک کتاب واجد شرایط بود.

در نتیجه اکنون شورا این افتخار را دارد که یکی از خارق‌العاده‌ترین داستان‌های موفقیت را در تاریخ وال‌استریت معرفی کند. برجسته بودن این داستان از یک سو به این خاطر است که این سرمایه‌گذاری توسط یک غیرحرفه‌ای و «غریبه» صورت گرفته است که برای «منبع دوم درآمد» افسانه‌ای سرمایه‌گذاری کرد. از سوی دیگر سودی که این شخص به آن دست یافته تنها مبنی بر شانس و اقبال نبوده است.

برعکس، روش‌های سرمایه‌گذاری که در نهایت آقای دارواس را به یک میلیونر تبدیل کرد نتیجه تجربه، تلاش سخت، سال‌ها اشتباه و یادگرفتن از آن اشتباهات بود. این روش‌های به‌خصوصِ کاملاً عملی می‌تواند راهنمایی کاربردی برای هر شخصی که قصد سرمایه‌گذاری دارد باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “چگونه دومیلیون دلار در بورس بدست آوردم(این کتاب موجود نیست)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از آن یک لینک بازیابی رمز عبور در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
We do not share your personal details with anyone.